Klacht: Commentaar op gemist briefje

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kom thuis van werk, vind briefje van DHL met de tekst : vandaag 13-12 troffen wij niemand thuis. En daaronder met reuze letters geschreven : WEER.

Ja, ik werk. Ik kan dus niet op de bezorger van de DHL gaan wachten,
En ik begrijp dat de bezorger die voor een dichte deur staat niet blij is.
Maar ja, dan had je geen bezorger moeten worden.

Ik heb geen problemen met DHL als bedrijf tot nu toe, maar vind het woordje “WEER” niet kunnen en heel erg onbeschoft en onaanvaardbaar.

Zie u reactie graag tegemoet,

Als ik een reactie krijg

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorger het 'niet thuis' briefje op deze manier heeft achtergelaten. Die heeft waarschijnlijk zijn dag niet gehad, mijn excuses hiervoor! Om uw klacht door te kunnen sturen naar het depot waar deze bezorger werkzaam is ontvang ik van u graag de traceercode van het pakket. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 13:38 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Mignon0507