Klacht: Geld niet gekregen

op 17 november 2009 over Combi group services in de categorie Uitzendbureaus

Er zijn flyers over dat je 100 euro krijgt als je een vriend/vriendin laat solliciteren bij Combi Group Services en als die persoon er 2 maanden heeft gewerkt. Bij mij (en andere) was dat het geval. Ik had 2 dames ingeschreven 1 die er vanaf 5juni tot eind aug. werkte en 1 die er vanaf 5 juni werkte en de laatste keer nog in september heeft gewerkt. De ene heeft dus 4 salarissen gehad (15 juni, 15 juli, 15 augustus, 15 september) en de ander zelfs 5 (hetzelfde + 15 oktober) na 2 salarissen moet je 100 euro krijgen, ik heb dit op de dag van vandaag nog steeds niet gehad. Ik zou het in de maand augustus moeten krijgen, toen zeiden ze dat ze het niet hadden! en de maand erop in September ook niet en nu ben ik er weg, en nu is de reden : je krijgt het niet meer want je bent weggegaan! Dit is toch te absurd voor woorden. Puur bedrog. Ik schakel het liefst het programma Radar in zodat heel Nederland ziet dat ze worden bedrogen door Combi Group Centre Callcentre! en ik kan u nog wel meer addertjes onder het gras vertellen die dan naar boven zouden komen!

Mvg.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissa01