Klacht: collecte fonds verstandelijk gehandicapten

op 01 oktober 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik heb net mijn kraslot geactiveerd op www.gratiswinweken.nl, maar wat ik nou weer jammer vind is dat men alles van je wil weten en dus ook weer alles geregistreerd wordt en je dan ook weer gebeld kan worden op de meest ongelegen tijdstippen. Ik vind dit jammer van zo’n leuke actie, je wordt eigenlijk gewoon gedwongen om lid te worden…

krassen,activeren en gelijk zien of je gewonnen hebt, zonder daarvoor al mijn gegevens prijs te hoeven geven.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 11:18 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vriendenloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door manonhaag