Klacht: Afgehouden geld zonder toestemming

Braes Thibau op 02 juli 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Zonder toestemming werd er reeds al enkele keren geld afgehouden van rekening van mijn zoon zonder dat hij abonnement, auccount of toestemming hiervoor gegeven heeft.

Graag annuleren aub en het nodige hiervoor doen.

Anders nemen wij hiervoor verdere stappen voor

Gewenste Oplossing:

Geld terug en stoppen van account en afhaling geld van rekening van mijn zoon.

Zoon is minderjarig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CodesDirect B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CodesDirect B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CodesDirect B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CodesDirect B.V.

Heeft op 20 juni 2022 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Braes Thibau