Klachten over CodesDirect B.V.

Hieronder kunt u zien welke klachten er over CodesDirect B.V. zijn gemeld. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Algemeen

338 klachten opgelost
2.3 /10
81 stemmen

Oplichting

Klacht van Miskoopvandaag op 21 september 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Vandaag €103,99 afgeschreven, een persoon wilde van mij een wasdroger kopen via budbee. Die zouden de wasdroger ophalen en betaling regelen. Een gemene truc. Is gewoon oplichting. Zou graag mijn geld terug willen. Lees meer

FRAUDE

Klacht van Sara72727 op 19 september 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Op 29/08 is er 3x106,99€ en 1x102,50€, en 1x 609,90€ (totaal 1030€) van mijn bankkaart gegaan door betalingen aan CodesDirect bv, Dit is duidelijk fraude. Bij het zien van de betalingen die niet door mij zijn uitgevoerd is de kaart... Lees meer

Oplichting

Klacht van KVDH93 op 19 september 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Er is geld van mijn rekening gegaan zonder dat ik weet waarvoor dit is. Ik heb geen online aankoop verricht en er is 40,98 euro van mijn rekening gegaan. Graag uitleggen waarvoor deze transactie dient anders wens ik zo snel... Lees meer

oplichting

Klacht van Chris Gaethofs op 17 september 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Via tweedehands wou ik een mooi legosetje ter waarde van 50€ (54.49€ inclusief verzending) kopen. De verkoper stuurde mij een bankcontact betaallink waarop ik op inging doch pas net na de betaling drong het tot mij door dat dit niet een... Lees meer

Wel betaald maar NIETS ontvangen

Klacht van YvesWinkel13 op 17 september 2022 over CodesDirect B.V. in de categorie Algemeen

Mijn dochter heeft zgn via Marktplaats bij CodesDirect 3 kaartjes gekocht voor ColdPlay De betalingen zijn gedaan. Maar ze heeft helemaal niets ontvangen. Contact opnemen met dit bedrijf lukt niet. Kind is zó verschrikkelijk verdrietig. Heeft zo hard moeten werken... Lees meer

Compliment van A.E. Haneman op 27 augustus 2022 over CodesDirect B.V.

Ik hoop voor een iedereen dat deze vorm van afesing/ fraude kunnen stoppen, kinderen en volwassene worden hier erg beschadigd

Compliment van Lieke Rutten op 02 augustus 2022 over CodesDirect B.V.

Snelle en fijne reactie, maar helaas niet de oplossing voor het terugkrijgen van het geld.

Compliment van Dirk Lagrou op 20 juni 2022 over CodesDirect B.V.

Tevreden van jullie voorstel maar pas heel tevreden als ik mijn geld terug krijg
Mvg