Klacht: Code op kaartje ‘bezorger gemist’ werkt niet!

op 21 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer combinatie vind ik 1 zending terug in mijn systeem. Deze is op 18 september bij uw buren geleverd. Indien dit niet de zending is waar u naar refereert wil ik u verzoeken ons de traceercode van uw zending te sturen. Wellicht kunnen we u op basis daarvan van meer informatie voorzien. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Bethina1981

3 maanden geleden - Bij welke buren? Er staat niks op het blaadje... En het is niks maar ik woon in een flat met 13 verdiepingen, ga echt niet overal aanbellen. Ik wil wel dat jullie tempo maken want ik heb deze spullen nodig!!!

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Hallo Bethina, dat heb ik zojuist even voor je nagekeken. Volgens onze gegevens is het pakket afgeleverd bij de buren op 2159. Zij zouden dit pakketje moeten hebben ontvangen :) Zou je mij kunnen vertellen of zij he tpakketje voor jou in ontvangst hebben genomen? Vriendelijke groet, Thijs webcare afdeling DHL parcel

Reactie van de melder van de klacht Bethina1981

3 maanden geleden - Dat wordt dan waarschijnlijk morgen, maar waarom is dit niet even ingevuld op het papiertje?

3 maanden geleden - Ja het is op nummer 2159 bezorgd

DHL