Klacht: Code DHL werkt niet 2DZ9062TD

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat u geen eigen afspraak heeft kunnen maken op de website doordat er een foutmelding kwam bij het invullen van de bezorger gemist code. Ik zie dat uw pakket inmiddels bij u bezorgd is. Mijn excuses voor mijn late reactie waardoor ik u niet tijdig heb kunnen informeren.

Vriendelijke groet,

Sanne

Alle klachten die gemeld zijn door jimster