Klacht: leggen (loon)beslag ondanks geen accreditatie voor is

op 15 juni 2017 over Cocensus in de categorie Belastingdiensten

Geachte heer/mevrouw,

Nu, deze organisatie weer bezwaar afwijst, wat Cocensus altijd doet is dit direct in handen van beleidsmedewerker J. Ligthart (Alkmaar) gesteld. Maar het duurtmij te lang voor er wat komt. Cocensus heeft onbestemd beslag op mijn kleine AOW onderwijs pensioen gelegd. Ik wil alles nu terug vorderen. Grootte € 2.533,66

Og heeft 5 chronische medische beperkingen of wel beroepsziektes, zoals WADI/II https://www.gezondheidsraad.nl/nl/taak-werkwijze/werkterrein/optimale-gezondheidszorg/verzekeringsgeneeskundige-protocollen-whiplash en ALR https://www.beroepsziekten.nl/beroepsziekten/aspecifieke-lage-rugklachten als schouder problematiek en voet-enkel problematiek waarvoor OSA’s dragende en dan nog de complete allergie w.o. voedsel maar ook fauna en flora. Zeker nu met de warmte explosie, de pollenexplosie. Op AD.nl stond vermeld dat het van dinsdag op woensdagnacht de warmste nacht was https://www.ad.nl/binnenland/nog-nooit-zo-n-warme-septembernacht-in-nederland~a5b56099/ dus extreem lastig voor allergie patiënten vw de pollen etc.… ←(was van 14-09 / 15-09-2016).

Zie ook https://4nieuws.nl/binnenland/1765601/pollenexplosie-zorgt-voor-hooikoortsgolf.html en https://nieuws.weeronline.nl/veel-hooikoortsoverlast-door-grassen/ Verder heeft bh een tinnitus https://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html en het sjörgen https://www.levenmetsjogren.nl/blz/informatie/symptomen.html syndroom.

Og laat zich niet in haar integriteit aantasten maar is nu wel gedupeerd en heeft nu sterk de indruk en daarom ben ik ook van dat ABS afgegaan, nl. ABS kon in 2014 geen parkeer bewonersvergunning verkrijgen financieel geien. Wat deed die stinkerd van een Gunther Werner heeft het op mijn naam en adres aangevraagd. Nooit eerder dan 03-01-2017 verkreeg ik een loonbeslag. Zie bijlage 1. Dit moet nu terstond ophouden. Met dat Cocensus is niet te redenen, ABP verschuilt zich achter Cocensus en zo ben je dan van het kastje naar de muur. Maar is wel zeer MIND en zeer professional als ook zeer coherent als ook MIND, zie bijlage 2.

De organisatie Cocensus wordt nu verantwoordelijk gehouden voor onbeschaafd bestuur en optreden met dit middel van loonbeslag bij ABP te leggen zonder enig middel daartoe. Alle kosten zij voor Cocensus.

Bijgaand alle stukken.

Waarvan akte, Tot Persistit, Quod Non.

Genoeg stof tot spreken…

AOW onderwijs pensioen gelegd. Ik wil alles nu terug vorderen. Grootte € 2.533,66 direct terug betalen door ABP en Cocensus aanpakken voor niet geaccrediteerd loon-beslagleggen.

Alle klachten die gemeld zijn door AH uitjes