Klacht: Overdracht aan deurwaarder

op 09 mei 2018 over CMIB Incassobureau in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik erken dat ik weliswaar te laat ben met betalen, deze is echter aan mijn aandacht ontsnapt. Ik vraag aan het CMIB of deze in de volgende maand kan betalen (4 weken later, ook toegelicht waarom) en uit coulance geven ze 2 weken. Met de weet dat het niet lukt binnen de 2 weken. Nog een keer geprobeerd maar het blijft 2 weken met als gevolg bijkomende kosten van de deurwaarder. Ze geven aan dat 2 weken uitstel de max is.

Gewenste Oplossing:

Als je 2 weken geef, kan je ook 4 weken uitstel geven. De ruimte om in de minne te schikken heb je als incasso bureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMIB Incassobureau over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Ouwerkerk