Klacht: Claim onterecht afgewezen

op 25 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Op woensdag 20 september had ik een vertraging opgelopen van ongeveer een uur. Normaal gesproken zou ik om 8:26 vertrekken vanuit Weert naar Tilburg Universiteit, hier kwam ik echter pas om 10:28 aan na vanuit Weert een deel met een bus gereisd te hebben. Gelijk die dag heb ik een claim ingediend waarbij ik als vertraging meer dan een uur heb opgegeven. Ik heb hierbij aangegeven dat ik meer dan een uur vertraging heb (echter is het exact een uur).
Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een email waarin mij gemeld werd dat mijn claim werd afgewezen. Ik begrijp echter niet waarom mijn claim is afgewezen.

Het registratienummer van de claim is 600156853.

Met vriendelijke groet,

Rob Cauven

Gewenste Oplossing:

Zodra ik vergoed word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob.Ca