Klacht: Claim beschadiging van zending wordt genegeerd

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eind mei 2017 ons koffiezetapparaat verstuurd via DHL naar Philips. Eenmaal bij Philips aangekomen was het koffiezetapparaat beschadigd. Contact opgenomen met DHL en we moesten een claim indienen via email. 2 juni 2017 een email terug gekregen dat de mail goed was ontvangen en dat er binnen 10 werkdagen contact zou worden opgenomen. Vandaag, 18 juli 2017, nog steeds geen reactie vanuit DHL parcel dus het telefoonnummer gebeld dat in de email wordt vermeld. Aan de telefoon ene Carolien die mij niet kon helpen. De klantenservice afdeling kan niets doen en heeft geen telefoonnummer van de claim afdeling, deze is alleen via email bereikbaar. Deze dame was totaal niet klantvriendelijk en probeerde mij op geen enkele manier te helpen. Het was niet serieus genoeg om me door te verbinden met een manager, deze zou mij ook niet kunnen helpen. Ik zou maar nog een email moeten sturen en daarmee was de zaak afgesloten en hing deze dame gewoon de telefoon op. Belachelijke service van DHL.

Wanneer mijn claim wordt gehonoreerd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een claim heeft ingediend voor deze zending. Uiteraard begrijp ik dat u graag een update wilt over uw claim. Onze claimafdeling is inderdaad niet telefonisch bereikbaar. Graag wil ik voor u kijken wat ik voor u kan achterhalen. Zou u mij de traceercode van de zending willen sturen die het betreft? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kevin_reijntjes

1 maand geleden - Beste verzender, bedankt voor het versturen van pakket(ten) met DHL Parcel. Zendingsnummer(s): 3SAD10000024945 is inmiddels al 6 weken geleden dua weet niet of het nummer nog actief is.

Reactie van de melder van de klacht Kevin_reijntjes

1 maand geleden - Beste miranda inmiddels is het al weer twee dagen later. En heb ik nog steeds niks van u vernomen. Nog geen eens een bevestiging dat u mijn bericht heeft ontvangen . gaat er uberhoud nog iets gebeuren??? erg amateuristisch de schade service groet k.reijntjes

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 14:32 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor deze late reactie. De verzender van het pakket. De partij onderwiens account uw zending is verstuurd kan een claim indienen bij DHL. Aangezien u in deze situatie niet de verzender bent wil ik u adviseren contact op te nemen met de verzender en hen te vragen voor u een claim in te dienen.

Tevens heb ik contact gehad met de claimafdeling en vernomen dat uw klacht ook niets is binnen gekomen. Indien u deze wel heeft verstuurd naar onze claimafdeling wil ik u verzoeken ons uw email door te sturen naar webcare_parcel@dhl.com.

Miranda

Heeft op 21 juli 2017 om 18:43 geantwoord

er is nog geen oplossing ben nog steeds bezig met de situatie.

Reactie van de melder van de klacht Kevin_reijntjes

1 maand geleden - ik vind het wel heel vreemd dat ik zelf 5 keer een bevestiging heb gekregen dat mijn gestuurde e-mails allemaal in goede orde waren ontvangen. en deze binnen 10 dagen zouden worden afgehandeld! en dat u Miranda mij nu gaat vertellen dat niemand wat weet over de e-mails. kom op nou zeg u zou met een betere smoes moeten komen de volgende x. hoop dat u toch nog iets kan doen aan de hele schade afhandeling. misschien toch wel handig om een keer telefonisch contact op te nemen. afz k. reijntjess

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin_reijntjes