Klacht: Claim afhandeling

op 14 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni claim ingediend ivm beschadiging deur door bezorging van een pakket wat niet door deur kon( pakketje was breder door een beschadiging) aantal keren gemaild gebeld( a 1 euro) dat ik maar niets hoor.Je zou binnen 5 dgn bericht krijgen.opnieuw fotos en claim opnieuw ingestuurd..weer hoor ik niets..gebeld..kan wat langer duren..na 1.5 week mail ik weer en kan ik weer alles opnieuw insturen?? Hoe moeilijk kan het zijn

Gewenste Oplossing:

Afhandeling claim vergoeding belkosten 5 euro dus extra

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2021 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u nog steeds niets heeft gehoord betreft uw claim. Ik kan me voorstellen dat u hier langzamerhand een beetje klaar mee bent. Ik zie al het mailverkeer staan tussen u en DHL. Helaas kan ik de schadeclaim zelf niet bekijken, omdat dit via een andere afdeling verloopt. Ik wil u vragen om de verdere communicatie over case 12167167 te laten verlopen via de mail. Dit houdt het voor ons overzichtelijk en daarmee wordt voorkomen dat zaken door elkaar gaan lopen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Roos
DHL Parcel E-Care

Heeft op 16 juli 2021 om 10:18 geantwoord

Er is nml nog niets opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door W60