Klacht: claim

op 05 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht
3SDFC5429358367 dit pakketje had ik op 22 feb verstuurd met extra verzekering .
het pakket is de dag erna bezorgd en wel in honderden stukjes het waren stenen beelden en schijnbaar vond iemand het nodig om daar rugby mee te spelen ik heb gelijk met dhl gebeld en zou een claim formulier krijgen die heb ik ingevuld en een maand later nog niks gehoord dus weer contact opgenomen resultaat sorry mevr we hebben niks binnen gekregen wat natuurlijk onzin is wat hij is gewoon netjes met de email verstuurd dus nog maar een keer de orginele email verstuurd en natuurlijk weer niks

inmiddels weercontact gehad weten ze niet waar het overgaat zelfs een refnr gekregen nl 604604 en wat krijg ik voor een amtwoord nou dit
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is uit uw bericht onduidelijk waar ik u precies mee kan helpen. Zou u kunnen toelichten wat de reden is voor uw contact? Op deze wijze kan ik zo snel mogelijk voor u gepaste actie ondernemen.

Hartelijke groet,

Thijs
Klantenservice

DHL Parcel

www.dhlparcel.nl

het slaat totaal nergens op zeg dan gewoon jammer dan mevrouw wij verkopen extra verzekering maar als u claimt krijgt u toch niks tja zo kan ik ook geld verdienen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 mei 2017 om 08:45 geantwoord

Beste Marion,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend om te vernemen dat u nog niks op uw claim gehoord heeft, helaas heb ik geen inzicht in ingediende claims, hierdoor wil ik u adviseren om uw navraag uit te zetten bij onze claims afdeling, hun e-mailadres is nlparcelclaims@dhl.com.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 05 mei 2017 om 09:27 geantwoord

dat is hetjuist die ontwijken alles

Alle klachten die gemeld zijn door marion eijkenboom