Klacht: claim 0237475

op 30 november 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste,

Ik heb claim 0237475 ingediend, omdat uw SAMSUNG Samsung Galaxy S6 (G920F) 32GB Gold is beschadigd.

polisnummer: SPLNE1511938

Ik ga niet akkoord met beslissing van mijn claim. Het claim is niet goedgekeurd omdat ik wist niet hoe de defecten of storing van mijn toestel is gegaan , maar ik had ook gezegd dat het is een keertje van mijn hand gevallen maar het was niet zo hard dat het scherm was kapot of krasjes zijn gebeurt want mijn telefoon had altijd goede hoesje erop. En jullie vragen mij hoe is die defect gekomen hoe kan ik wetten als ik geen specialist bent van een toestel. Het toestel is erg belangrijk voor mij want ik gebruik voor mijn werk zakelijk, ik had gezegd dat het accu laadt niet op of gaat heel snel af…… of als ik spreek met een klant scherm wordt zelf uit en aan en wordt vanzelf toetsen gedrukt dan hoor ik klant niet….. is dat volgens jullie geen grote probleem misschien is die gebeurt toen is telefoon gevallen ik weet het niet daarom had ik claim ingediend om mijn toestel laten repareren want ik ben een klant sinds 30-12-2015 en ik betaal daar voor. Mijn vraag is kunt u alstublieft nog een keer nakijken wat voor had ik mijn claim ingediend.

Syuzanna Martirosyan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 28 december 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte mevrouw Martirosyan,

Bedankt voor uw bericht.

Wegens drukte was het spijtig genoeg niet mogelijk om eerder een reactie te plaatsen. Onze excuses hiervoor.
In uw klacht geeft u aan dat u het niet eens bent met de beoordeling van uw claim. In dit geval kunt u een bezwaar indienen door een e-mail te sturen naar klacht.ace@dynasure.eu
U ontvangt hierop zo spoedig mogelijk een reactie van de desbetreffende afdeling.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door SPLNE0001511938