Mijn Klacht:
Beste,
Ik heb claim 0237475 ingediend, omdat uw SAMSUNG Samsung Galaxy S6 (G920F) 32GB Gold is beschadigd.
polisnummer: SPLNE1511938
Ik ga niet akkoord met beslissing van mijn claim. Het claim is niet goedgekeurd omdat ik wist niet hoe de defecten of storing van mijn toestel is gegaan , maar ik had ook gezegd dat het is een keertje van mijn hand gevallen maar het was niet zo hard dat het scherm was kapot of krasjes zijn gebeurt want mijn telefoon had altijd goede hoesje erop. En jullie vragen mij hoe is die defect gekomen hoe kan ik wetten als ik geen specialist bent van een toestel. Het toestel is erg belangrijk voor mij want ik gebruik voor mijn werk zakelijk, ik had gezegd dat het accu laadt niet op of gaat heel snel af…… of als ik spreek met een klant scherm wordt zelf uit en aan en wordt vanzelf toetsen gedrukt dan hoor ik klant niet….. is dat volgens jullie geen grote probleem misschien is die gebeurt toen is telefoon gevallen ik weet het niet daarom had ik claim ingediend om mijn toestel laten repareren want ik ben een klant sinds 30-12-2015 en ik betaal daar voor. Mijn vraag is kunt u alstublieft nog een keer nakijken wat voor had ik mijn claim ingediend.
Met vriendelijke groet,
Syuzanna Martirosyan
Gewenste Oplossing:
Mijn vraag is kunt u alstublieft nog een keer nakijken wat voor had ik mijn claim ingediend.
