Klacht: China Post registered air mail niet afgeleverd

op 25 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een China post Registered air mail apkketje niet ontvangen.Volgens afzender ligt probleem bij Post nl omdat ze pakketje wel kunnen tracen in China totdat het vanuit Shanghai Pudong per air vertrokken is.China Post registered air mail nummer RJ73256509CN

Als ik weet waar het gebleven is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 juli 2016 om 13:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Linssen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket uit China nog niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn! Ik heb de code voor u nagekeken maar er is helaas geen informatie op de code te vinden. Dit geeft aan dat het pakket nog niet in Nederland is aangekomen. Ik kan u dus helaas niet verder helpen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. Als opdrachtgever kan de afzender conform de overeengekomen voorwaarden bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen.

Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door glinssen