Klacht: chesterfieldshowroom ingebrekestelling/ordernr.222872‏

op 08 januari 2014 over chesterfieldshowroom.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Volgens chesterfieldshowroom omtrent levering: 16.08.2013, zou dat plaatsvinden in week 47. dan weer volgens mededeling schriftelijk op 08.11.2013, zou dat plaatsvinden binnen 4 weken Partner Desk Emerson Bureau Hout kleur Salak Brown 1 659,00 659,00 standaardafmetingen(B180 cm,H 80 cm, D 100cm)– uitvoering(partner desk voor 2 personen) we hebben op 11 augustus 2013 ons bureau besteld, tevens per direct hebben wij een aanbetaling gedaan van 10% voor opdracht. Voor plaatsing van de order, was er sprake van weken(telefonisch). Na de opdracht bleek schriftelijk, vermoedelijke levertijd week 47 Wederom bij navraag blijkt op 08.11.2013, vermoedelijke levertijd binnen 4 weken sedert 04.12.2013 krijgen wij geen duidelijke antwoord Het is inmiddels 13.12.2013, sedert 04 december nemen wij zelf iedere keer telefonisch contact op en wordt ons telkens medegedeeld “het komt spoedig binnen”. wij willen enkel terug storting van ons aanbetaling. ter afsluiting van deze zaak, directe terug storting van ons aanbetaling.

retourneren van het geld

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chesterfieldshowroom.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chesterfieldshowroom.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fatay04