Klacht: chauffeuse laat passagier staan,sluit de deur en vertrekt

op 09 april 2013 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 29 maart stapte ik in de bus van 7.55 uur, lijn 57. Er kwam een jonge vrouw aangelopen (gehandicapt) die in de bus wilde stappen. Ze was nog op tijd, er was niets aan de hand. De buschauffeuse sloot de deur voor haar neus en vertrok. De vrouw klopte nog op de deur maar de chauffeuse deed de deur niet meer open. Ik heb tegen de chauffeuse gezegd even de deur open te doen, ik dacht dat ze het niet gezien had. De chauffeuse zei daarop tegen mij: ik heb u wel gehoord hoor, maar ze stopte niet en reed gewoon weg. Ik ken de jonge vrouw die met de bus mee wilde, het is een rustig en net iemand, en ze was niet te laat of zo, alleen niet zo snel, door haar handicap. Ik vind dit zeer kwalijk en ook heel pijnlijk. Hopelijk zult u de chauffeuse hierop aanspreken. Lijn 57, stopplaats Eckelrade, 07.55 uur, vrijdag 29 maart 2013.

De chauffeuse zou op zijn minst een reprimande hierover moeten krijgen. Ze kan niet zomaar de deur dichtklappen en iemand laten staan. Het is haar werk om mensen te vervoeren.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door becky