Klacht: Chauffeurs razen met een noodgang 50kmu zeker door een 30kmu straat

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is een dagelijks voorkomen, chauffeurs negeren ook zebrapaden en verdere voorrangsregels. Voel me geneigd om hier zelf een maatregelen te nemen e.g. een keer goed schrik aan te jagen, maar ben bang dat dit tot 3e partij schade zal leiden. Ook chauffeur al een aantal keren op rijgedrag aangewezen maar komt blijkbaar niet binnen. Kinderen spelen hier in de buurt op diverse pleintjes en kunnen dus op deze manier ook niet veilig op de zebrapaden oversteken. Het gaat hier vooral om de vaste chauffeur die in deze buurt bezorgt. Het gaat om postcode 5741NC.

Als chauffeur zich aan de verkeersregels houdt. Ik snap dat meneer wil doorrijden, maar zou fijn zijn als hij ook oplet en medeweggebruikers niet in gevaar brengt door zijn capriolen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Voor ons is het heel belangrijk dat onze bezorgers zich houden aan de verkeersregels. Wij zijn dan altijd erg blij dat het gemeld wordt wanneer men zich er niet aan houdt. Omdat er onder DHL een boel netwerken vallen en een hele hoop chauffeurs binnen hetzelfde postcode gebied rijden, kunnen we de klachten alleen goed oppakken met betreffende chauffeur(s) als er een pakketnummer van een bezorgd pakket bekend is of een kenteken.Heeft u deze misschien voor mij?Met vriendelijke groet,Jasmin DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 11:41 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 18 mei 2020 om 14:29 geantwoord

Ik heb mijn best gedaan om kenteken van desbetreffende chauffeur, maar vaak net te laat (zie bovenstaande oorzaak) maar vandaag eindelijk zijn kenteken op foto vast kunnen leggen. Het gaat om V-875-ZK

Alle klachten die gemeld zijn door iggster