Klacht: CHAUFFEUR VERTREKT TE VROEG

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is al zo vaak voorkomen dat de chauffeurs/chauffeuses TE VROEG wegrijden soms zelfs vijf hele kwatssss minuten.
De halte waar ik altijd opstap, is de eerste halte na het busstation in Tilburg Noord. Dus ik zie TOTAAL niet in waarom? Of met welke reden zij te vroeg wegrijden???? Dit gaat om lijn 6 richting het centraal station. Ook komt er nog bij dat zij je gewoon zien aanrennen en ALSNOG BLIJ DOORRIJDEN, voordat zij uberhaupt bij de halte aankomen. Het zijn vaak dezelfde chauffeurs. Ik betreur dat dit via deze weg moet. Maar ik wordt er zoo strontziek van, elke ochtend. Hierdoor haal ik de trein niet, omdat ik 20min op de volgende bus moet wachten.

Rijd gewoon op tijd weg, en met op tijd bedoel ik niet te vroeg. Het is zo frustrerend als je de bus de hoek om ziet komen, en je rent halfzwetend, hijgend en buiten adem richting de halte, je sjouwt je tas in de ene hand en in de andere hand een appel mee.. helaas moet je ook nog oversteken. Je zwaait nog naar de chauffeur, maar hij zwaait niet terug en gast zoooo vijf minuten te vroeg de halte en jou voorbij. :):):)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen, Ik begrijp je frustratie. Weet jij je zo ook nog tijdstippen en data te herinneren? Dan kan ik je klacht gericht doorgeven aan de teammanager in de regio, zodat hij hier verder actie op kan ondernemen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:08 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Vervelendeklager