Klacht: Chauffeur vertoont gevaarlijk rijgedrag

op 05 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aan het begin van de avond, rond 16:50 reed ik op de A2 ter hoogte van kerensheide. Ik reed op de linkerbaan achter enkele andere auto’s om een vrachtwagen in te halen. Op dat moment komt er op hoge snelheid een UPS bus met kenteken VJ-756-x mij rechts voorbij, vervolgens haalt deze UPS bus de vrachtwagen schuin rechts voor mij rechts in over de vluchtstrook. Daarna schiet de bus naar rechts over een verdrijvingsvak naar de vluchtstrook van de baan die zich daar bij de A2 voegt om daar nog enkele auto’s rechts in te halen. Hierna neem de UPS bus de afrit bij Elsloo.

Ik heb zelden zulke capriolen meegemaakt in het verkeer.

Spreek deze chauffeur op zijn weggedrag aan, dit soort weggedrag is gewoon levensgevaarlijk.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:26 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 14 april 2017 om 12:41 geantwoord

Tja, beetje te laat om de chauffeur nog op zijn gedrag aan te spreken. Maar wel positief dat jullie beginnen met het behandelen van de klachten hier!

Alle klachten die gemeld zijn door Aapenootjes