Klacht: Chauffeur vergeten ons pakket mee te nemen met de zending

op 13 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer/mevrouw,

Gisteren zou ons pakketje met zendingnummer 3250723496, thuis worden afgeleverd. Helaas waren wij niet thuis en heeft de chauffeur het pakketje waarschijnlijk niet bij de buren af kunnen geven. Op de brief werd aangegeven dat de chauffeur de volgende werkdag het pakketje zou afleveren. Echter hebben wij helaas niks mogen ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice en nu blijkt dat de chauffeur vergeten is om ons pakket mee te nemen! Wij hebben aangegeven dat het om zeer belangrijke uitnodigingen gaat welke wij morgen al hadden moeten aanleveren. Helaas kan er nu niks meer worden geregeld en moeten wij afwachten of ons pakketje maandag wordt geleverd.
Wij hebben aangegeven dat wij dit pakketje echt maandag nodig hebben en dat het bij de buren mag worden afgeleverd. Indien dit niet mogeoujk is willen wij graag dat het pakket maandag bij DHL servicepunt Van Aalst electronica wordt afgegeven. De medewerkers van de klantenservice geven aan dat dit niet mogelijk is en dat de chauffeur dan de volgende dag weer komt, wanneer wij weer moeten werken of dat wij het pakket in Den Bosch kunnen ophalen. Ik vind dit echt schandalig. Dit is niet onze fout, maar een fout van jullie chauffeur! Wij zien dan ook graag dat dit maandag wordt opgelost en wij het pakket maandag bij onze buren of bij Van Aalst electronica kunnen ophalen. Deze service zijn wij niet van jullie gewend. Wij hebben ook contact opgenomen met de opdrachtgever die het pakket heeft verstuurd en zij gaan ook opdracht geven aan jullie om het pakket op deze wijze te bezorgen.

Graag zien wij zo spoedig mogelijk uw reactie tegemoet.
Wij staan zelf nu voor schut bij onze klanten, omdat wij deze uitnodigingen niet kunnen aanleveren. Wellicht zijn hier voor ons consequenties aan verbonden dus wij wachten op een passende oplossing.

Alvast hartelijk dank,

Mvg,

Lorre van de Ven

Zie mijn verhaal hierboven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2016 om 15:09 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.

Raffaele
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lottevdven