Klacht: chauffeur van DHL

op 21 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,
Ik wilde het eerst niet doen maar ik doe het toch maar wel. Een chauffeur van jullie die een klein beetje idioot rijd. Vandaar dat zijn auto ook als een bots auto er uit zie. Ik reed namelijk op de statenlaan in Middelburg Binnen de bebouwde rond 14 uur op 17-03-2020 komt daar een bestel auto van DHL mij in halen terwijl ik al 50 km reed. Dhr moest stoppen voor het stoplicht en terwijl er voetgangers over steken geef hij gas en laat de koppeling een beetje los waardoor hij net doet om weg te rijden. eenmaal stop licht op groen geef hij een dot gas niet normaal het leek wel formule 1 aan de start. En wat schoot hij er mee op want bij het volgende stoplicht sta ik weer achter hem en weer het copie gedrag. Bij het volgende stoplicht bedenkt hij ohw ik moet hier niet af vol door rood licht gaat hij van baan veranderen. Op deze manier moest ik een klein stukje van baan opschuiven, waar door hij achter mij kwam te rijden. Het leek wel of ie het benauwd kreeg toen ik niet harder dan 45 km reed. daarna haalde hij mij gelijk in en weg was hij.

Ik vind als grote en nette organisatie van jullie kan niet klopt dit gedrag en toch maar besloten om er iets van te zeggen tegen jullie.
Wens graag op de hoogte gehouden te worden wat hier tegen gedaan is.

Terug koppeling zou hier in erg fijn zijn

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Dit soort rijgedrag roept uiteraard frustraties op. Dat snap ik. Goed dus dat u het even bij ons meldt! Ik wil dit graag doorzetten naar het juiste netwerk en de leidinggevende waar de chauffeur onder valt. Daarvoor heb ik een kenteken nodig. Heeft u deze misschien weten te noteren?Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.Met vriendelijke groet,Jasmin DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 21 maart 2020 om 12:07 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mjjalink