Klacht: Chauffeur neemt zelfstandig besluit en bezorgt niet.

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Gisteren een bestelling gedaan bij een computer zaak met extra betaling zou mijn pakket vandaag tussen 14:30u en 17:00u bezorgt worden daar heb ik ook een trac and trais nummer van gekregen van postnl. Vandaag niet naar werk gegaan want mijn bestelling zou komen en moest een handtekening van mij nodig zijn. Rond 16:15u krijg ik een melding van postnl app dat mijn bestelling niet naar mij maar naar afhaalpunt gebracht zou worden en dat dit in overleg met mij is besloten ” wat niet zo is” vol verbazing heb ik postnl gebeld en verteld dat ik niet hebt opgegeven dat mijn pakket naar een afhaalpunt zou moeten gaan. Postnl personeel vertelde mij al heel snel ” ik begrijp dat het vervelend is maar kan hier niets aan doen behalve een klachtenbrief schrijven.” Wat mijn pakket betreft moest ik naar het afhaalpunt gaan om het op te halen. Op mij app stond dan ook dat ik na 15:00u mijn pakket zou kunnen ophalen. Ront 16:00u naar ophaalpunt gegaan, daar aangekomen zijden ze dat mijn pakket er nog niet lag. Na het vertonen van mij app die wel zij dat ik mijn pakket na 15u zou kunnen ophalen werdt mij verteld dat het pas morgen kon komen ophalen. Ze vertelde ook dat dit een veel voorkomende zaak was. PostNL een echte HELL zijden ze nog een beetje lachend. Terug met Postnl gebeld kreeg te horen dat het paket nog bij de chauffer was en nog moest afleveren ?? Ik vroeg of zij dan alsnog met de chauffer kon bellen en vragen of hij als nog mijn pakket bij mij zou kunnen afleveren. Nee dat kon volgens haar niet omdat ze niet wist wie de chauffer was. Ik vroeg haar om dit via de magazijn of anders via de website waar ze mee werken kon achterhalen. Dat was niet mogelijk en dat ik moest wachten, en morgen als nog naar het afhaalpunt moest gaan om mijn pakketje op te halen. Dit kan toch niet zomaar.

Ne. Cuha

Als mijn pakket alsnog vandaag binnen zou zijn.

Als de chauffeur niet zomaar voor mij gaat beslissen, niet zomaar gaat opschrijven dat " in overleg met ontvanger" het pakket elders word bezorgt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Cuha, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket volgens track en trace op uw verzoek naar het postkantoor is gegaan terwijl dit niet het geval was. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Dit wil ik graag voor u bekijken. Zou u mij hiervoor nog de track en trace code van dit pakket willen sturen? Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Cuha, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 februari 2018 om 09:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Cuha,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Ne.cuha