Klacht: Chauffeur DHL Scheurt schandalig hard door woonwijk met kleine buitenspelende kinderen

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist snel het kenketen genoteerd van een DHL busje. Deze bus scheurde schandalig hard door de wijk (zonder stoepen) waar tevens jonge kinderen spelen of het tuinpad aflopen en direct op de woonerf weg staan. Je mag hier 15 kilometer per uur rijden. Hij reedt vele malen harder, ik neem aan dat hij geen kind dood wil rijden? Kenteken is: 9-VZL-01, bestuurder had donker/zwart haar en licht getinte huid in de snelheid te zien. Aangezien hij hier een rondje moest rijden was ik in de gelegenheid het kenteken in mij op te nemen en snel te noteren. Het is zojuist gebeurd. Straat waar het gebeurde, Norbertijnenlaan in Alphen aan den Rijn. Ik hoop dat de bestuurder hier op wordt aangesproken en zich meer bewust is voortaan. Ik moet er niet aan denken dat mijn dochtertje van 4 buiten had gelopen.

Reeds omschreven hierboven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze ervaring heeft met een van onze chauffeurs. Heel goed dat u dit bij ons meldt. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger oppakken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door JMBreteler