Klacht: Chauffeur biedt pakketjes helemaal niet aan en dumpt ze bij het DHL punt

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geprobeerd om deze klacht via de klantenservice van dhl te melden maar daar wordt je volledig genegeerd. De dienstdoende Dhl chauffeur die bij ons pakketjes levert weigert dit structureel en dumpt de pakketjes gewoon bij het Dhl punt zodat hij eerder naar huis kan. Ik zit letterlijk bij de deur te wachten en krijg de melding dat ik niet thuis ben. Is nu inmiddels zo’n 4 a 5 keer voorgenomen.

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur gewoon netjes het pakket bij ons aanbiedt en dus zijn werk doet zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht.Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik pak dit dan ook graag verder voor u op. Om dit te kunnen doen zal ik eerst moeten achterhalen om welke bezorger dit exact gaat. heeft u voor mij de track en trace codes van de pakketten waarbij die is voorgevallen?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemdidag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 24 mei 2020 om 13:46 geantwoord

Excuus voor de late reactie. Het is inmiddels zo’n 4 keer voorgenomen. De laatste tracking code was JJD000060798771230207034

Alle klachten die gemeld zijn door EK83