Klacht: Chauffeur

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het normaal aanspreken van de chauffeur die met zijn vrachtwagen op een punt stond te laden/lossen waardoor al hey zicht belemmerd werd, kregen wij gelijk een grote mond. Ik citeer: “zou je je auto een stukje naar voren willen zetten?” “Ga lekker zelf naar achteren! En bemoei je niet met mij!”, was zijn antwoord. “We vragen het alleen, was onze reactie waarop meneer reageerde: “houd he bek! Zijn collega wilde ook nog een duit in het zakje doen. Ik heb mijn raam dicht gedaan en ben weggereden. Het kenteken van de vrachtwagen is 43-VKJ-8

Ik ben niet gediend van dit soort antwoorden op een normale vraag en zie graag dat jullie dit met hem bespreken.

Do locatie was hoek Gentiaanvaart/Vijverdreef. Tijdstip 3 juni 13:30 uur

Gewenste Oplossing:

De chauffeur dient op zijn gedrag aangesproken te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bvdenden