Klacht: Chauffer erg onbeleefd en een leugenaar.

op 10 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 mei rond tussen 10:00 en 11:00 verwachtte ik een pakje .(schiedam)
Chauffer (dame) kort haar iets met marijke heet ze komt aanlopen naar mijn deur en zegt niet eens gedag ,enige wat ze zegt : pakje : 90 euro.
Dus ik zeg oke… ik had 100 euro en niet gepast
dus ik zeg ik ga ff snel aanbellen bij me buurvouw of ze kon wisselen ( 10 seconden) zij in paniek zo van kan niet kan niet , ik dacht echt wat gebeurt er nou..die had dus ff een paar seconden geen geduld .daarna krijg ik een email en staat er GEWEIGERD . Ik bel 2 keer klantenservice en zeg dat mijn pakje tussen 18:00 – 19:00 kom ophalen en dat had de chauffer ook gezegd maar zij slaat gewoon GEWEIGERD AAN nadat ze vertrokken was bij mij EN DAT TERWIJL ZE ZEI DAT ik mijn pakje kon ophalen. Kom ik bij DHL kiotoweg aan zeggen ze dat mijn pakje retour is gestuurd naar kingel. Wat een drama… NOOIT MEER DHL

Ik heb besloten om nooit meer via dhl iets te ontvangen. Liever postnl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:46 geantwoord