Klacht: Chauffer erg onbeleefd en een leugenaar.

op 10 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei rond tussen 10:00 en 11:00 verwachtte ik een pakje .(schiedam)
Chauffer (dame) kort haar iets met marijke heet ze komt aanlopen naar mijn deur en zegt niet eens gedag ,enige wat ze zegt : pakje : 90 euro.
Dus ik zeg oke… ik had 100 euro en niet gepast
dus ik zeg ik ga ff snel aanbellen bij me buurvouw of ze kon wisselen ( 10 seconden) zij in paniek zo van kan niet kan niet , ik dacht echt wat gebeurt er nou..die had dus ff een paar seconden geen geduld .daarna krijg ik een email en staat er GEWEIGERD . Ik bel 2 keer klantenservice en zeg dat mijn pakje tussen 18:00 – 19:00 kom ophalen en dat had de chauffer ook gezegd maar zij slaat gewoon GEWEIGERD AAN nadat ze vertrokken was bij mij EN DAT TERWIJL ZE ZEI DAT ik mijn pakje kon ophalen. Kom ik bij DHL kiotoweg aan zeggen ze dat mijn pakje retour is gestuurd naar kingel. Wat een drama… NOOIT MEER DHL

Gewenste Oplossing:

Ik heb besloten om nooit meer via dhl iets te ontvangen. Liever postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sami35