Klacht: Chatten over een vraag waar mijn pakket zit wordt chataanvraag nog niet na 45 minuten gereageerd. Bellen is een kostbare zaak voor mij vanuit Portugal .

op 27 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Trace and tracking meldt mij dat een pakket in Portugal niet bezorgd Kan worden op het enigste postkantoor van het stadje. Is wel in Portugal gearriveerd. . Dus mijn vraag is simpel : waarom niet ? barcode wordt op het postkantoortje niet herkend.
Ik had een pakketje vanuit Nl laten verzenden naar : J.J.Anders c/o posto de correiros met straatnaam en huisnummer in S.B de Messines
8375-111 .
Barcode ; 3SKABA5652507.

Gewenste Oplossing:

Een antwoord en oplossing op mijn emailadres. :sjaakanders73@gmail.com .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 november 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Anders,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet is aangekomen in Portugal.
Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

Ik zie dat mijn collega een herstelactie voor het adres heeft uitgevoerd. Ik verwacht dan ook dat u uw zending gauw zult ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 11:47 geantwoord

Er wordt niet gereageerd op mijn vragen en de zending is na bijna 2 maanden nog steeds niet afgeleverd. Men verschuilt zich achter een \"verkeerd' adres. ik denk een onvolledig adres in het trace en tracksysteem.

Reactie van de melder van de klacht emailadres.

1 maand geleden - Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen? Is er contact opgenomen door PTTpost met haar collega in Portugal en indien nodig het adres aangepast ?? Waarom na 2 maanden nog steeds geen antwoord. ?Vr gr J.J.Anders ter Apel. / Specsavers Stadskanaal.

Alle klachten die gemeld zijn door emailadres.