Klacht: Chatten over een vraag waar mijn pakket zit wordt chataanvraag nog niet na 45 minuten gereageerd. Bellen is een kostbare zaak voor mij vanuit Portugal .

op 27 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Trace and tracking meldt mij dat een pakket in Portugal niet bezorgd Kan worden op het enigste postkantoor van het stadje. Is wel in Portugal gearriveerd. . Dus mijn vraag is simpel : waarom niet ? barcode wordt op het postkantoortje niet herkend.
Ik had een pakketje vanuit Nl laten verzenden naar : J.J.Anders c/o posto de correiros met straatnaam en huisnummer in S.B de Messines
8375-111 .
Barcode ; 3SKABA5652507.

Een antwoord en oplossing op mijn emailadres. :sjaakanders73@gmail.com .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 november 2017 om 16:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Anders,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet is aangekomen in Portugal.
Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

Ik zie dat mijn collega een herstelactie voor het adres heeft uitgevoerd. Ik verwacht dan ook dat u uw zending gauw zult ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

Heeft op 15 december 2017 om 11:47 geantwoord

Er wordt niet gereageerd op mijn vragen en de zending is na bijna 2 maanden nog steeds niet afgeleverd. Men verschuilt zich achter een \"verkeerd' adres. ik denk een onvolledig adres in het trace en tracksysteem.

Reactie van de melder van de klacht emailadres.

1 maand geleden - Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen? Is er contact opgenomen door PTTpost met haar collega in Portugal en indien nodig het adres aangepast ?? Waarom na 2 maanden nog steeds geen antwoord. ?Vr gr J.J.Anders ter Apel. / Specsavers Stadskanaal.

Alle klachten die gemeld zijn door emailadres.