Klacht: Chaos bij verhuizing

op 27 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij mijn verhuizing naar Leeuwarden gaan er alleen maar dingen mis: monteur staat op het oude adres. Gelukkig dezelfde dag een monteur op het nieuwe adres, die na 15minutene klaars was. Pas na drie dagen tv, pas na een week een (nieuwe) werkende hoofdmediabox xl en na bijna twee weken en de nodige contactmomenten, werkt mijn extra mediabox nog niet. Na veel overleg bleek er intern iets vast te lopen. Nu dat is opgelost, werkt de extra box nog niet.
Ik heb aangegeven dat waarschijnlijk de extra box defect is. Men wil een monteur sturen, maar ik zou niet weten wat die nog meer doet dan vaststellen wat ik ook vaststel.
De reclame van Ziggo is ronduit misleidend! De ene hand weet duidelijk niet wat de andere doet!

Ik ben tevrden als ik op mijn slaapkamer een werkende mediabox heb. Dat is wat mijn echtgenote graag zou willen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Dolf Kampman

7 dagen geleden - Het is nu een maand later. De extra mediabox is terug bij Ziggo. Wij gaan gewoon via Apple TV kijken op onze tweede tv. Zijn de problemen opgelost? Ja! Wat bleek? Wij betaalden voor een compleet pakket, maar Ziggo had ons de software(vinkjes?) van een ander, goedkoper pakket naar de mediabox xl gestuurd. Dat had ik al een keer geopperd, maar de tweede (!!!!!) monteur opperde dat. Toen ik werd geruggebeld door een goed luisterende medewerkster van Ziggo en ik mijn verhaal verteld, is die er echt ingedoken en kwam tot dezelfde conclusie! Problemen opgelost! Onvoorstelbaaf dat de helpdeskmedewerkers hier niet op kwamen. Ik had foutmeldingen waar ze nog nooit van hadden gehoord. Tevreden? Ja, tv werkt perfect en internet heb ik nog nooit zo snel gehad. Prijs? Redelijk?

Reactie van de melder van de klacht Dolf Kampman

7 dagen geleden - Bovenstaand bericht is van mij, de melder!

Alle klachten die gemeld zijn door Dolf Kampman