Klacht: CHAOS

op 30 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdagochtend op Barneveld Noord mijn OV opgeladen en daarna met de valleilijn bus richting Amersfoort gegaan. Hier waren verder geen problemen, todat we om 10:35 uur de trein naar Rotterdam instapte . Tot onze verbazing zagen we dat er maar 4 coupé’s naar Rotterdam gingen en veel meer naar Den Haag. De trein was zo vol dat bewegen niet meer mogelijk was en je op je eigen tassen stond. Zelfs de 1e klas coupé werd gebruikt als oplossing, maar ook hier stond alles vol. Dit zelfde gebeurde ons tijdens de overstap op Rotterdam naar Goes. We konden na 10 minuten staan eindelijk op de trap zitten met meerdere andere mensen. Het zitten op de trap was deze dag al iets waar je blij mee moest zijn, terwijl je vanmorgen om 10 uur wel weer je OV met 10 euro moest ophogen. Dit is inmiddels al meerdere keren gebeurt, maar wat ik vandaag heb meegemaakt heb ik nog nooit gezien. De laatste 5 minuten voor station Goes had ik eindelijk een zit mogelijkheid in een coupé. Ik vind dit geen gang van zaken, als ik elk weekend mijn ov oplaadt en dit ervoor terugkrijg. Ik betaal als vele andere mensen voor een zitplaats en niet om op de grond te hoeven zitten……..

Als er meer zitmogelijkheden zijn op drukke dagen, zoals deze zaterdagen en mijn geld terug die ik deze ochtend op mijn ov heb gezet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:27 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:38 geantwoord

Ik vind dit geen oplossing, maar een verklaring voor het probleem. Het is niet de eerste keer dat mij dit overkomt. En om voor dit elke keer mijn saldo op te hogen vind ik geen gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door ykuipers12