Klacht: Lipstick afgebroken

op 06 juli 2018 over Chanel in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn lipstick was afgebroken en ik heb gebeld met de klachtenservice van Chanel Nederland ik moest de lipstick opsturen. Eerst was de lipstick zoek toen ze hem eindelijk hadden gevonden moest hij onderzocht worden. na een week of zeven gingen ze eindelijk een nieuwe bestellen en zouden ze die opsturen. Toen was hij besteld en niet binnen gekomen daarna was hij weer zoek. Ik heb nu 8 keer gebeld en dit loopt al vanaf 16 april. ik snap niet wat er zo moeilijk is. De laatste keer dat ik ze belde heb ik gevraagd om mijn oude lipstick weer naar mij op te sturen maar helaas dat kon ook niet.Toen ik onlangs in de parfumerie winkel was en dit vertelde zeiden ze had hem maar hier gebracht dan hadden we hem zo omgeruild voor je. Ik ben alle vertrouwen kwijt en denk dat ik helemaal geen lipstick meer krijg opgestuurd.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn oude of een nieuwe lipstick krijg opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq6