Klacht: Chaffeur zelf getekend namens mij, en dit betreft een poststuk waarbij legitimatie verplicht is!!!!

op 15 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren een briefje in de bus dat chauffeur me niet aantrof thuis.. Het was een aangetekend brief waar een legitimatie verplicht was!!!! Nu ligt het poststuk in mijn brievenbus, en online zie ik een vervalste handtekening staan!!

Hoe durft Postnl dit te doen? Dit is fraude..
Ik heb niet eens een geldig legitimatie bewijs!!!!!!!

3SIUQE700018042, code poststuk

Ik moet nog van de schrik bekomen, en hoe leg ik nu de desbetreffende instantie dat ik geen geldig legitimatiebewijs bezit?

Dit moet strafrechterlijk vervolgd worden, ik pik het niet dat een chauffeur zich voordoet als ontvanger!!!!

Ik ben heel benieuwd wat Postnl hiervan vind en wat zij willen doen als genoegdoening.. Ontslag van chauffeur is een noodzaak, dat geval mag niet meer aan mijn post komen!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 augustus 2016 om 14:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Haloui,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende zending in de brievenbus is bezorgd. Dit is absoluut niet de bedoeling en ik wil hier dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden.

Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt, zodat dit besproken kan worden met de bezorger. Deze klacht staat geregistreerd onder case nummer: 03053814. Dit wordt intern behandeld en niet teruggekoppeld, maar u kunt erop vertrouwen dat er gepaste maatregelen genomen worden en dat dit niet weer voorkomt. Mocht dit onverhoopt wel weer voorkomen, aarzel dan niet om dit weer te melden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 augustus 2016 om 19:17 geantwoord

Ik ga aangifte doen bij de politie betreft fraude..

De gemeente is een onderzoek gestart naar het verstrekken van onjuiste info!!
Mijn inkomen loopt gevaar, vertrouwen is weg!!

Excuses heb ik niets aan!! En noem die meneer geen chauffeur, maar fraudeur..

Het spijt me maar de Gemeente eist dat ik aangifte doe, en een kopie inlever om me vrij te waren!!

Trieste gewaarwording, te zien dat Postnl geen haar beter is dan hun frauderende chauffeur..

Ik haat fraude en dergelijke, en zal niet rusten tot ik alles uit de kast heb gehaald

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniempje101