Klacht: Nieuwe onder prothprothese gebroken

op 29 maart 2018 over Centrum voor Mondzorg in de categorie Tandartsen

Omstreeks december 2017 moest ik op advies van mijn tandarts bijde protheses laten vernieuwen.eind januari februari 2018 brak de nieuwe onder prothese bij het eten van een boterham.het was een enorme klap in mijn mond .ik spuugde alles gelijk uit en zag dat hij gebroken was.zeer scherpe delen hadden gelukkig mijn mond niet opengehaald.
Ik belde gelijk die medewerker op en er werd een afspraak gemaakt.aan de manier hoe die assistenter mij te woord stond was ik al bang voor de uitslag van de hr kerdijk.ik ben die middag naar het bedrijf in delft toegegaan.
Daar aangekomen keek de man naar het gebied en zei ga maar ff zitten ik maak het wel.waarop ik zei wat ga je doen.hij vertelde mij dat hij hem ff ging plakken.ik deelde hem mede dat de artikel een paar weken oud was en dat ik het niet accepteren zal als hij geplakt word.omdat ik minimaal 5 jaar ermee moet doen en geen vertrouwen meer had in die prothese eis ik een nieuw exemplaar. Dat wil hij niet.ik wil niet dat hij geplakt word omdat hij na 2 correcties mij toen al vertelde dat hij er niet veel meer aan kon doen .het materiaal was te dun.

Een nieuwe onderprothese Door een ander bedrijf ,ik heb geen vertrouwen meer in kerdijk en van der laan uit delft

2 jaren geleden - Ik neem dus aan van niet

2 jaren geleden - Ik deze klacht 694343 bekend bij jullie m.v.g

2 jaren geleden - Ik deze klacht 694343 bekend bij jullie m.v.g

Alle klachten die gemeld zijn door marco van galen