Klacht: Waardeloos!!!!

op 07 december 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boekingsnumner: 6936474
Huisje:101 Heijderbos
30-11-2018 tot 03-12-2018

Helaas niets meer vernomen na mijn melding op klacht.nl…

Ben zwaar teleurgesteld in Center Parcs, word totaal niet serieus genomen zo te zien, erg jammer.
Graag reactie van Center Parcs.

Mijn Klacht:
Na maanden uitgekeken te hebben naar een heerlijk VIP weekend… is het uitgedraaid op een zware teleurstelling!!!!
Vrijdag als Friends mochten we eerder het huisje in, TOP! Maar na 30 minuten kwam mijn zoontje van 3! Met een stuk (afgebroken) glas…. pfffff de schrik zat er behoorlijk in, nadat ik alles grondig gecheckt hebhad en schoongemaakt ( spinnenweb, vieze glazen uitgedrukte sigaretten bij het raam woonkamer enz……. wilde ik er toch een melding van maken, want eerlijk dit kan en mag absoluut niet… zelfde geld had mijn zoontje zich flink kunnen snijden… Pff moet er niet aan denken!!!!!!
Bij de receptie ben ik afgewimpeld met 20 euro aan koffietaart bonnen …. belachelijk!!!

Ben dik 45 min bezig geweest om alles in orde te maken in het huis, te gek voor woorden als je bekijkt wat je MOET betalen voor een weekend VIP… en nog zelf moet schoonmaken!
Helaas was dit een begin van een teleurstellende weekend…
Mijn man is na een paar hapjes(kip) behoorlijk ziek geweest wat ertoe heeft geleid dat hij vanaf Zaterdag middag avond behoorlijk ziek is geworden met overgevendiarree….
(Weekendje samen is uitgedraaid dus op een weekendendje alleen met mijn zoon op pad…)
Hij heeft als enige kip gegeten bij de plaza (bierplank,) en heel stom ….maar gelukkig kwam ik Zondag mensen tegen die het zelfde plank hadden ( zaten naast ons,) en ook ziek waren geworden!!!!!
In het kort dus, een heel erg teleurstellende weekend, behoorlijk veel geld aan uitgegeven (VIP huisje) wat nu zeker het niet waard is geweest…. voor mijons is dit in zeer korte tijd een zware teleurstelling geweest…
Voor mij geen Center parcs meer!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan Center parcs over!!!!!
Graag reactie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 december 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 december 2018 om 14:17 geantwoord

Onze volledige weekend is in de soep gevallen, we hadden een VIP huisje wat behoorlijk prijzig was dan te bedenken: een stuk glas, het gehele huisje schoongemaakt ( was ver van schoon) en doordat mijn man vanaf Zaterdag middag in bed heeft gelegen (door voedselvergiftiging), dus ook geen gebruik gemaakt van de faciliteiten in het huisje en op het park.
Aangezien hij goed beroerd was heeft hij niets van het weekend meegekregen en niets kunnen ondernemen met ons zoontje.....
We hebben in Augustus geboekt, mijn man werkt overuren om een verblijf (VIP) TE kunnen boeken, als vooruitzicht tijd door te brengen met ons.... dan valt dit heel erg rauw op je dak!
We kijken terug naar een chaotische teleurstellende weekend...
100euro waardebon krijg je geen weekend VIP voor om het te herkansen, en aangezien de prijzen behoorlijk hoog zijn, is het voor ons nog steeds geen Center Parcs meer!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Nes7