Klacht: 3 Maanden later nog geen reactie klacht Customer Care.

op 12 juni 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vrienden van Centerparcs tot op heden toe altijd warm ontvangen en geholpen.
Nu echter tegen een muur van onmogelijkheden gelopen.
Door persoonlijke omstandigheden hebben wij in Maart getracht onze Centerparcs Boeking te wijzigen.
Dit ging in het verleden zonder problemen echter naar uren van bellen in herhaling te horen dat in de wijziging het alleen mogelijk is een lager standaard cottage te nemen i.p.v. de gereserveerde vip cottage.
Hierover in maart een klacht in gediend via customercontactcenter.nl@groupepvcp.com tot op heden toe geen antwoord.Via Facebook is ons verteld geduld te hebben inmiddels zijn we in Juni.
Hierna nog veel aan de telefoon gezeten zonder resultaat.

Tot het moment we te horen kregen dat de klacht bij de zelfde afdeling in behandeling wordt genomen als waar de klacht over is uitgezet!

Uiteindelijk hebben we er maar voor gekozen het volle pond te betalen om over te zetten naar een VIP cottage die overigens in de periode hiervoor een stuk goedkoper te boeken was en momenteel nog steeds goedkoper te boeken is.

Graag zouden we het oude Center Parcs terug zien waarin de klant voorop staat.
Een tegenbericht of antwoord op een klacht was op zich zelf al netjes geweest.
Graag een compensatie voor de uren die we kwijt zijn aan de zeer slechte klantenservice.
Ook zouden wij graag zien dat Center Parcs zijn prijzen op een lijn houd zo voorkom je de oneerlijkheid dat mensen in het huisje naast je in exact hetzelfde huisje 300 euro goedkoper boeken zelfs zonder vroeg boek korting.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 juni 2019 om 13:11 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht vdegraaf

6 dagen geleden - Er wordt ons verteld dat op 12 juni dus op de dag van de klacht een e-mail is verzonden. Dit is echter nooit gebeurt verder wordt er alleen in herhaling verteld naar de onmogelijkheden. Er wordt op geen enkel moment ingegaan op de klant onvriendelijkheid en onvermogen tot het zoeken naar een oplossing. Er wordt niet ingegaan op het feit dat de behandelaar van de klacht tevens degene is waar de klacht over gaat. Verder wordt er niet ingegaan op het feit dat maanden naar de klacht er nog geen reactie op de klacht is gegeven. Er wordt niet ingegaan op het feit dat er zoveel verschil zit in de klantgerichtheid van het bedrijf van nu ten op zichtte van vroeger. Misschien tijd voor het klachten compas of zal dit probleem eens goed besproken moeten worden op Televisie misschien via het programma Radar kunnen ze mooi terug horen hoe goed de klantenservice bezig is zichzelf in bescherming te nemen tegen elke vorm van kritiek.

Heeft op 15 juni 2019 om 14:19 geantwoord

Graag zouden we het oude Center Parcs terug zien waarin de klant voorop staat.
Een tegenbericht of antwoord op een klacht was op zich zelf al netjes geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door vdegraaf