Klacht: Center Parcs Voucher

op 04 februari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

De C1000 / Center parcs voucher werkt niet.We hebben meerdere malen de voucher proberen in te voeren maar we krijgen steeds een foutmelding terwijl we de code goed invoeren.

Een code die wel werkt zodat we kunnen boeken met korting en we de zegels niet voor niets hebben gespaard.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Heeft op 05 februari 2014 om 10:02 geantwoord

De klacht is niet opgelost. We moeten een foto of scan van de niet werkende voucher sturen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 februari 2014 om 10:58 geantwoord

Op 5 februari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Bericht van Center Parcs

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Hoving, Graag ontvangen wij een kopie van de C1000 voucher. Op deze manier kunnen wij de code opzoeken en u de correcte toesturen. U mag de kopie sturen naar webcare@groupepvcp.com. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinhoving