Klacht: CASIUS JULLIE ZIJN GEWOON RATTEN………

op 20 juni 2016 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Ik ben ook aangesloten bij casius, veel beloftes weinig daden.
Sterker nog ze houden zich aan geen enkele afspraak, zelfs niet wanneer je tot een compromis komt nadat je al niet tevreden bent.

Ik heb de zaak laten voorkomen bij de rechter en ik verlies de zaak al had ik bewijs materiaal in overvloed dat ze zich niet aan hun afspraken hielden.

Wt mij verder opvalt is dat alle klachten zijn verdwenen, terwijl er geen enkele klacht is opgelost. Ze sturen de mensen die een klacht hebben ingediend twee maal een mail en bij geen reactie op die mail is de zaak af en verwijderen ze de klacht, dus ze spelen ook nog een smerig spelletje, juridisch gezien zijn zij dan zogenaamd het slachtoffer, NEE CASIUS JULLIE ZIJN GEWOON RATTEN………

DUS MENSEN ALSTUBLIEFT GEEN CONTRACT TEKENEN BIJ DEZEOPLICHTERS, EN ZEKER NIET LUISTEREN NAAR DE MOOIE PRAATJES VAN NICK DE VERTEGENWOORDIGER, WANT DAT IS EEN MISSELIJK MANNETJE DIE ZICH SCHUIL HOUD ACHTER ZIJN SUPERIEUREN WANNEER HET FOUT GAAT.

Nooit

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 21 juni 2016 om 15:42 geantwoord

@Klacht.nl: Gelieve onderstaande repliek goed door te lezen. Ter aanvulling zijn wij bereid de stukken en onderliggende correspondentie toe te zenden, zodat u zult concluderen dat de klacht niet terecht en smadelijk is en geen plaatsing verdient op uw website.

De heer Kris Buksa van KWB Interbouw heeft een bezoek gehad van Peter op 29 april 2015 waarin Peter onze diensten heeft toegelicht. Naar aanleiding van dit gesprek is besloten om telefonisch contact te onderhouden. Meedere onderlinge contact(poging)en volgde. Op 14 januari 2016 werd besloten een vervolggesprek te plannen welke op het laatste moment door de heer Buksa werd afgezegd. Op 1 maart 2016 is een 2e afspraak gepland. De heer Buksa heeft besloten een overeenkomst getekend met Casius B.V. welke zou starten op 1 juni 2016 voor de duur van 12 maanden.

Echter, op 2 maart 2016 stuurt de heer Kris Buksa de navolgende e-mail: \"Ik wil abonnement opzegt (stoppen)omdat wij hebben dot gisteren verkeerd begrijpen.Ect. -Ik ben niet geïnteresseerd om verder te gaan .Ect.We wachten op uw antwoord 5 werkdagen. Met vriendelijke groeten. Kris Buksa\"

Wij bevestigen diezelfde dag: \"In navolging op uw e-mail d.d. 2 maart 2016 bevestigen wij uw overeenkomst te zullen ontbinden. Wij zullen u echter wel de aansluitkosten in rekening brengen.\"

Kris Buksa belt in en wij noteren: \"Kris belde weer in n.a.v. email. Hij is het niet eens met deze factuur (\"veel te hoog\", acquisitiekosten zijn jullie risico\"\"). Hij zal de factuur betalen, maar gaat uit rancune een slechte referentie over Casius plaatsen op internet.\"

Echter, de betaling volgt niet... Wij herinneren de heer K. Buksa van KWB Interbouw hierna geregeld telefonisch, per sms en per e-mail. Uiteindelijk betaalt de heer Buksa op 6 mei 2016 de gefactureerde aansluitkosten en sluiten wij het dossier.

NB: Bij deze klacht is er geen rechter aan te pas gekomen. Er is ook geen sprake van het niet nakomen van afspraken daar de heer Buksa besloot om na het tekenen van een overeenkomst om weer op te zeggen. Wij hebben de opzegging keurig gehonoreerd, maar berekenen wel de aansluitkosten. Er is ook geen Nick bij KWB Interbouw langs geweest. Kortom, feitelijk verstrekt de heer Buksa willens en wetens foutieve informatie in deze klacht om onze werkwijze in een kwaad daglicht te stellen.

Ons beticht de heer Buksa vervolgens oplichters en ratten te zijn als ook wordt onze medewerker omschreven als een misselijk mannetje. Hoogstaande klacht weer!

@Kris Buksa: Casius doet u een beroep op uw volwassenheid. Na veelvuldig contact besluit u een overeenkomst te tekenen. Consequentie is ook dat u de verantwoordelijkheid moet nemen als u daarna besluit toch van de door u aangegane verplichting af te willen zien. U had bij twijfel ook geen overeenkomst kunnen tekenen. Uw besluiteloosheid is u verwijtbaar, niet Casius.

Alle klachten die gemeld zijn door Kris157