Klacht: Cashback UE40D8000

op 29 september 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Inmiddels al weken aan het bellen, en emailen met Samsung en Acties.nu over de smartpack actie naar aanleding van de aankoop van een UE40D8000.
Inmiddels het huurtegoed en de 3D bril ontvangen, maar nog steeds geen EUR 150.
Talloze telefoontjes gepleegd naar de helpdesk, telkens met de opmerking dat een andere afdeling daarover gaat en ik binnen twee dagen teruggebeld zal worden (niet dus). Ook verschillende emails gestuurd waarop geen reactie komt. Onbegrijpelijk dat men zo met klanten om gaat. Ik zit zelf in de retail, en klanttevredenheid is zo’n beetje regel 1 van het boekje.

150 euro retour

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Acorver, Wij betreuren het feit dat u zich slecht behandeld voelt door onze klantenservice. Hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan. Wij zijn blij om te horen dat u de SmartPack heeft ontvangen. Dit betekent dat de cashback snel op uw rekening zal staan. De cashback wordt tevens overgemaakt onder Acties.nu. Wij zien in onze database ook dan onze klantenservice vandaag contact met u opneemt om deze zaak met u te overleggen. Indien dit geen oplossing biedt, dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht acorver

6 jaren geleden - Aangenaam verrast dat ik een dag na plaatsing van de klacht al een reactie krijg. Het is teleurstellend dat ondanks de vierde toezegging dat ik gebeld ga worden dit wederom niet gebeurd is....

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Acorver, Graag horen wij van u of u de cashback ondertussen heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 12:44 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer van klant ontvangen. Indien er geen oplossing is gekomen, adviseren wij de klant om opnieuw contact met ons op te nemen via www.samsungworld.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door acorver