Klacht: Cashback stofzuiger

op 13 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mij werd verzekerd dat ik 30 euro terug zou krijgen en dat het heel makkelijk zou zijn om dat via internet te regelen. Ten eerste moest ik veel te veel gegevens invullen waaronder een of ander “FD nummer” welke ik niet op de bon of waar dan ook terug kan vinden. Ik heb 4 keer proberen te bellen met het 0900 nummer van BCC, maar de verbinding werd telkens verbroken voordat ik iemand aan de lijn had!

Ik wil gewoon zonder poespas 30 euro op mijn rekening gestort krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht BI1807

6 maanden geleden - Het blijkt overigens dat ik met dit type nummer stofzuiger maar 20 euro terugkrijg! Ik heb n getuige, mijn moeder, die kan beamen dat de medewerkster letterlijk zei 30 euro!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 juli 2016 om 09:16 geantwoord

Beste mevrouw Biermans,

Wat jammer om te horen dat het niet wil lukken met het aanmelden van de actie.

Het is een actie vanuit Bosch, tot 30 euro retour. Op uw aangekochte type zit een retour van 20,- euro.
Als dit niet juist is gecommuniceerd, dan bied ik u namens BCC graag excuses aan.

Om voor deze actie in aanmerking te komen, kunt u zich registreren bij Bosch: http://www.bosch-home.nl/acties/nu-tot-30-euro-retour-op-bosch-in-genius.html. Dit kan tot uiterlijk 4 september 2016.

Een FD-nummer staat niet op de bon, dit moet op het artikel zelf staan. Als u er niet uitkomt kunt u contact opnemen met Bosch: 088 - 424 4010 (optie 4, acties)

Mieke
BCC