Klacht: cashback + 3dbril en moviepack nog steeds niet ontvangen.

op 21 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Led tv uit 8000 serie aangeschaft en meegedaan aan “Smartpack actie
Gekocht op 30 juli 2011 opgestuurd op 5-08-2011. Op 23-09-2011 brief ontvangen dat dealer is uitgesloten van deelname.
OP 24-09 en 10-11-2011 meegedeeld aan helpdesk@acties.nu dat mijn dealer wel deelnemer is.( met bewijs gestuurd )
Op mijn dealer heeft contact opgenomen met Samsung.
Tot vandaag de dag nog steeds mijn 150 euro + 3dbril en moviepack nog steeds niet ontvangen en ook geen reaktie gehad. Het is bekend bij Samsung of wel acties.nu onder hun nummer AVD 06-11 cashback.

Ik ben tevreden pas als zij mij het beloofde eens op korte termijn gaan regelen.
Dit is het laatste anders wat ik van Samsung gekocht heb.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 13:56 geantwoord

Beste Meering,

Wij hebben contact opgenomen met onze actieafdeling. Bij deze ontvangt u de bevestiging dat uw aanvraag alsnog is goedgekeurd en dat uw SmartPack alsnog wordt opgestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht Meering

6 jaren geleden - Nu alweer 3 weken verder en heb nog steeds niets ontvangen. Hoelang moet ik nu nog wachten??

Reactie van de melder van de klacht Meering

6 jaren geleden - Mijn klantnr is 2810992603

Heeft op 06 december 2011 om 13:51 geantwoord

De reaktie is snel.
Nu nog de smartpack. Even afwachten of dit nu ook zo snel gaat.

10-11-2011 nog steeds niets ontvangen!! Hoelang gaat dit nog duren?? Klantnr 2810992603

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Meering, Wij hebben vandaag uiteindelijk van onze actieafdeling gehoord dat een fout is opgetreden bij het verwerken van uw aanvraag. Deze is vandaag alsnog doorgevoerd en wordt dus snel opgestuurd. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u dan ook onze excuses aan voor deze vertraging. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Meering