Klacht: verzendkostenkoffer

op 08 december 2009 over carltonshop.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Wij hebben een koffer besteld bij carlton webshop. In de omschrijving stond in hoofdletters: GRATIS VERZENDING. Echter bij bestelling werden de verzendkosten berekend. Ik alvorens te betellen gebeld. Zij vertelden mij dat ik gelijk had maar dat de site niet aangepast kon worden. Of ik aub de verzendkosten wilde betalen en direkt een mail met mijn gironummer wilde sturen zodat de verzendkosten direct geretourneerd konden worden.
Wij hebben dus de verzendkosten voorgeschoten.
Eigenlijk dus hun probleem opgelost. Ik het de koffer dan ook op 19 november 2009 besteld en direct een mail gestuurd met de gevraagde gegegevens. Echter tot op heden 8 december heb ik de verzendkosten nog niet terug. 2 x gemaild en 1 maal gebeld.
Wat ik toen voor een antwoord kreeg sloeg alles. In principe zeurde ik want in de voorwaarden stond als je iets terug stuurde was er een betalingstermijn van 30 dagen.
Het gaat mij niet om het bedrag 6,75 euro maar om het principe. Wij zijn bereid te helpen en als dank worden we afgesnauwd met: wij hebben een betaaltermijn van 30 dagen. Hoezo vertrouwen in een internet shop? In principe voerde zij misleidende reclame. “GRATIS VERZENDING” blijkt bij bestelling niet zo te zijn.

Hierbij stuur ik u het antwoord van carltonwebshop.

Beste heer Berwers,

Ik begrijp uw frustratie. Als u de voorwaarden op onze site naleest dan kunt
u zien dat terugbetaling zal geschieden binnen 30 dagen. Ik verzeker u dat
de verzendkosten absoluut naar u overgemaakt gaan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Berwers