Klacht: klacht keratinebehandeling Carlos Kappers via Groupon

op 22 september 2011 over Carlos Kappers in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ook 100 betaald voor de keratinebehandeling en mijn haar is nog steeds pluizig, zelfs pluiziger! Mijn behandeling was op 14 september 2011. Ik heb ook een shampoo van Global voor 20 euro gekocht omdat ik toevallig 20 euro bij me had, anders had ik ook de conditioner en serum gekocht.

Ik ben erg teleurgesteld ik had me er zo op verheugd op 3 tot 5 maanden pluisvrij haar te hebben zoals beloofd!!!

Gewenste Oplossing:

100 euro retour, of een succesvolle keratinebehandeling met goede resultaat!! Want het resultaat was niet conform de koop voor 100 euro had ik echt iets goeds verwacht!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Yamina29