Klacht: De beste knipbeurt EVER!

op 12 september 2012 over Carlos Kappers in de categorie Kappers

Ik was al in geen tijden naar een kapper gegaan aangezien mijn haar zo vaak verknipt en/of verpest was dat ik nog banger voor de kapper was dan voor de tandarts. Maar na lang aarzelen heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en ben ik naar Carlos Kappers gegaan. Een kapsalon waar ik elke dag langs loop, altijd vol zit en die altijd al mijn nieuwsgierigheid heeft gewekt. Ik werd gelijk geholpen. Aangezien ik mijn haar al gewassen had werd ik eerst droog geföhnt en daarna werd met mij besproken wat ik in gedachten had en hoe mijn haar geknipt zou worden. Doordat ik aangaf dat ik best wel bang was om geknipt te worden, werd alle tijd voor mij genomen en werd ik goed op mijn gemak gesteld. Bij het knippen zag ik gelijk dat ik de juiste beslissing had genomen. De kapper ging erg nauwkeurig en precies te werk. En ik zeg je eerlijk het eindresultaat is fantastisch. Ik ben hardstikke tevreden! En geloof me na al die jaren dat ik ontevreden weg ben gegaan bij de kapper is dat echt iets bijzonders. Maar mijn haar zit gewoon perfect. Het ziet er stralend en levendig uit. Ik heb mijn kapper gevonden!

Alle klachten die gemeld zijn door MissLR