Klacht: SLECHTE SERVICE EN NABEHANNDELING

op 19 maart 2011 over Care Vision in de categorie Oogzorg en hoorzorg

Een paar jaar terug heb ik mijn ogen laten laseren met de lasik methode.
(Als ik had geweten dat je dan nooit meer een harde sport kunt beoefenen vanwege risico van het open gaan van het oogflapje ofzo, dan had ik nooit deze methode gekozen. plus het feit dat er met deze methode vaker iets mis is dan met de andere methodes volgens recensies).
In ieder geval mijn ogen waren dus gelaserd en ik blij op het moment, maar dat blije moment was al snel voorbij. Volgens de lasik methode hoor je over het alg. meteen goed te zien en is de operatie geheel pijnloos.
Ik zag met 1 oog aardig, maar de andere niet. En ik had de hele tijd pijn aan dat oog waar ik slecht mee zag.
ik hele tijd melden dat ik pijn had, maar de oogarts a. JANSSEN nam mij totaal niet serieus en de assistentes ook niet. Ze lieten mij uren in de wachtkamer wachten, terwijl er 1 voor 1 patienten werden gelaserd na mij. Ik was volstrekt verontwaardigd en gefrustreerd maar leed vooral ook veel pijn.
Naderhand hebben ze eindelijk binnen geroepen. Toen hebben ze pas in het oog gekeken en zagen ze inderdaad dat er iets niet goed was.

Er zat een haar of stof in mijn oog en DAT ZAGEN ZE NIET EENS!!! terwijl zij notabene mijn oogflap weer dicht aan het laseren waren.

Dus ik heb al die uren met pijn gezeten en slecht zicht gehad, doordat er in mijn oog wat zat. ZEER ERNSTIG TE VERWIJTEN DUS.
WANT: Ten eerste heb ik het de hele tijd gemeld dat ik ernstig pijn had terwijl de methode van lasik geen pijn hoort te doen, laat staan veel pijn.
Ten tweede hadden zij meteen actie moeten ondernemen en moeten kijken in plaats van mij te laten wachten. Hierdoor is er meer schade ontstaan.

Ten derde: ik vroeg ze meteen of ze alles wel op papier hadden gezet en op pc. Ze zeiden destijds dat ze dat sowieso doen. Dus indien er iets mis zou zijn zou ik dit kunnen verhalen. Dacht ik bij mezelf natuurlijk.
Blijkbaar dachten zij er ook zo over, want zij hebben alles in een doofpot gezet en alles ontkent. En ook op papier en in hun pc staat er niks meer over in. Tot heden ontkennen ze.
Ik kan nu ook niks maken, juridisch gezien en ben wel 4000 euro kwijt.
Tenslotte wilde ze me ook nog hoop geven, door te zeggen, dat ik het nog een keer moest laseren, dan zou het zeker goed komen. Met die overtuiging liet ik het nogmaals laseren, maar dit keer deden ze het met de lasek methode. Heel vreemd. Nu is mijn oog al jaren nog slechter dan de eerste slechte laseroperatie. Ik ben er echt kwaad over.
Dus mensen kijk goed uit met wie je te maken hebt. Lees op internet, vraag bekenden.
Ik hoop jullie twijfelaars te hebben overtuigd om het laseren in ieder geval niet hier te laten doen.
Gr. X

Gewenste oplossing

CAREVISION m.n. de oogarts en de assistentes hadden meteen moeten handelen. En als zo’n fout wordt gemaakt dan moet je daar ook gewoon de verantwoordelijkheid voor nemen.
en niet ontkennen en alles in een doofpot stoppen.
En zeker niet het geld houden, maar gewoon teruggeven aan de patient. Dat is wel het minste wat ze hadden kunnen doen.

En de reiskosten voor alle extra bezoeken, vanwege het beschadigde oog kunnen vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door fidelle