Klacht: Onterecht verwijderd

Beste,

9 juni kreeg ik een mail met een uitnodiging voor een voortgangsexamen die plaats zou vinden op 17 juni. Een aantal dagen later krijg ik een brief thuis dat ik vanaf 10 juni niet meer stond ingeschreven op de opleiding. Ik heb 3 mailtjes verstuurd en ook gebeld maar kreeg helaas niemand aan de lijn en op mijn mailtjes wordt er ook niet gereageerd.

Op de brief die ik had ontvangen stond dat ik wegens verzuim van de opleiding ben verwijderd. Ik was er bij alle online lessen maar 9 van de 10 keer waren er problemen om bij zo een les te komen ( die zijn er vaker en hebben meer mensen last van, sommige zijn de hele quarantaine niet online geweest ). Ik ben dus onterecht van de opleiding verwijderd.

Ik ben vervolgens wel naar het examen van 17 juni geweest en die heb ik ook gewoon kunnen maken, ik heb zelfs nog mailtjes gehad wat betreft de hygiëneprotocollen.

Reactie van Capabel

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Capabel Onderwijs Groep over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sarahraja