Klacht: klacht over cantinero

op 01 februari 2010 over Cantinero in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Bij een avond uit eten bij Cantinero bleken twee van de gebrachte bestellingen verkeerd te zijn. Nadat men ons toch probeerde deze bestellingen te laten accepteren heeft men toch maar besloten om ons de juiste bestellingen te leveren. Dit duurde weer meer dan een uur. Terwijl iedereen al klaar was, kregen wij onze maaltijd, die ook al koud was. We hebben naar de bedrijfsleider gevraagd maar deze wilde niet bij ons komen terwijl hij gewoon in het restaurant stond. Een serveerster wilde ons een cocktail aanbieden als compensatie maar dit mocht niet van de bedrijfsleider. Toen bood men ons een wijtje aan als compensatie. Verbaasd waren we dan ook dat we deze wijn later terug vonden op de rekening en OOK nog de maaltijden die verkeerd geleverd waren stonden er bij. Dit is te triest voor woorden.

Gewenste oplossing

lastig te zeggen want ik ben niet van plan daar ooit nog binnen te komen

Alle klachten die gemeld zijn door J. Avest