Klacht: canon printer mg 5250

op 29 oktober 2011 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

hallo beste mensen
Ik heb een canon printer bij jullie gekocht op 1 okt 2011 door omstandigheden kon mijn zoon deze week de printer voor mij instaleren,dat is ook goed gelukt vanmiddag wilde ikvoor het eerst een foto uitprinten en bij de vierde foto gaf de printer aan dat de inktprint op was .Ik vond dat wel heel snel want wij hebben al verschillende printers gehad en nooit dit probleem gehad.Ik heb met media markt in eindh contact gehad maar die vertelde dat die inktprinten altijd half vol geleverd worden en daar moest ik het mee doen,Dus heb ik in asten bij ons een pc zaak gebelt en hun vertelde dat dat gewoon onzin was en typisch een verhaal van media markt was en zij vertelde ook dat ik maar niet met jullie in discussie moest gaan omdat dat totaal geen zin had ,en dat ik het beste canon nederland kon bellen .Dat heb ik ook gedaan en die man dacht dat er mischien inktprinten in zaten die op een of andere manier niet vol zaten, wat eigenlijk wel moest en dat dat heel vervelend voor ons was maar hij kon er ook niet veel mee en gaf het advies weer met jullie contact op te nemen,dat heb ik toen maar weer gedaan en kreeg ook zoals ik dacht een positief antwoord en die jongen stefan marijnse vertelde me dan ook dat het niet normaal was .HIj vertelde me ook dat ze niet moeilijk wilde doen over een paar inktprinten en dat ik langs mocht komen .Hij zelf was er vanavond niet meer maar dan moest ik naar Bart Ven vragen daar zou hij het mee kortsluiten en dan zou het goed komen Tot onze grote verbazing reden mijn man en ik extra naar Eindhoven en kwam met Bart Ven in gesprek en ik vertelde hem dat hij stefan marijnese moest bellen want dat had die jongen met mij aafgesproken ,ik weet het niet zeker of hij dat gedaan had maar hij was heel snel terug en had het aan iemand anders overlegd en kwam tot de volgende conclusie dat ik 3 euro per print korting kreeg en dat dat het maximaal bedrag was ,ik stond werkelijk met een mond vol tanden van verbazing ,en vind ook dat dit nergens op lijkt ,want dat hadden ze ook wel aan de telefoon kunnen zeggen want die korting ben ik alleen al aan de brandstof kwijt en 3 uur van mijn tijd ,sorry maar zo n grote zaak als media markt laat zich zo wel er kennen en dat hadden wij zeker niet verwacht.Ik ben dan ook zeker van plan om dit bij radar te melden want dit is de mensen echt voor de gek houden want dat personeel op die afdeling moet eerst maar een naar school gaan om te leren samen te werken en je niet van de een naar de ander te sturen .Dit is dat ook zeker geen reclame voor jullie winkels .Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit ook de eerste keer was met een probleem bij jullie want wij zijn vaste klant bij jullie,want we hadden eigenlijk nooit klachten dus was ik ook sprakeloos na dit gesprek en had geen andere keus maar opnieuw die inktprinten te kopen met een kleine korting dat ik niet op zijn plaats vind

Ik zou het erg op prijs stellen dat ik gewoon die inktprinten volledig vergoed zou krijgen,en dat is voor jullie maar een paar euro wat voor mij heel veel geld is,want ze vertelde ook nog dat ze hadden moeten zeggen dat die inktprinten niet helemaal vol zaten ,maar dat waren ze vergeten te zeggen.Dus als ik alles bij elkaar optel had ik het beste in asten bij pc advies de printer kunnen kopen ,want wat de printer bij jullei goedkoper was leg er nu dik en dubbel bij op deze manier wat ik erg jammer vind,en ik verwacht dan ook van jullie uit dat jullie een passende oplossing hebben met vriendelijke groet lies fransen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesfransen