Klacht: canaldigitaal is een geld wolf

op 03 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

canaldigitaal hout veel meer abel ment kosten er af in de maand als er afgesproken is en dan moet je weer bellen kost ook weer meer dan 6 euro en dit is al van januari 2016 af en nu is het 3-5-2016 dus tel uit je winst oplichters zijn het en dan gooien ze je in de wacht u krijgt een muziekje te horen een duur muziekje

dat ze niet zo veel telefoon kosten maken maar normaal tarief en dat ze de abel ment kosten wat af gesproken is gewoon er af houden en niet meer

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

U geeft aan dat u CanalDigitaal ziet als geldwolf en oplichters.
De punten die u noemt om uw verhaal te onderbouwen zullen we één voor één behandelen.

Als eerste geeft u aan dat u moet bellen omdat er onlangs een fout in uw nota zat.
Het abonnement dat u voorheen bij ons afnam ging verdwijnen, hierover hebben wij u geïnformeerd. Wij hebben u geïnformeerd dat het eerstvolgende en soortgelijke abonnement 4,00 euro duurder is. Deze omzetting zou op een vast tijdstip plaatsvinden en iedereen die voorheen het oude Familie pakket had kreeg ook nog eens 2,00 euro per maand korting.

Omdat u voor dit tijdstip deze wijziging zelf al heeft laten uitvoeren bent u niet meegenomen in de migratie. U heeft dus ook niet de korting ontvangen. De fout waar u over spreekt is dus enkel het gevolg van uw eigen handelen. Uiteraard hebben wij deze negatieve uitkomst direct voor u rechtgezet toen u ons hierop attent maakte.

Voor de toekomst zijn er wellicht betere opties om met ons in contact te komen.
Deze opties zijn uiteraard gratis.

U kunt ons gratis een vraag sturen via de klantenservice pagina op onze website: http://www.canaldigitaal.nl//klantenservice/

Als u liever iets informeler contact met ons heeft kunt u gebruik maken van onze Facebook of Twitter pagina.

Hopelijk is uw mening over CanalDigitaal na het lezen van deze reactie iets veranderd.
Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben horen wij dit graag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel Nagel
CanalDigitaal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door canaal digitaal