Klacht: Camel activate

op 27 augustus 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag,
Mijn Camel activate sigaretten pakje hebben 2 peuken erin die het clickballetje op de verkeerde plek en dubbel hebben. Eentje had ik er opgerookt toen keek ik of er nog een in zat en die zat er dus daadwerkelijk. Ik heb ze bij de jumbo Lichtenvoorde gekocht. Het is niet echt bedoelt als klacht, maar als tip, opdat jullie er iets aan kunnen doen. Een van de twee peuken waar de productiefout in zat heb ik nog in mijn bezit. Indien gewenst, kan ik deze opsturen.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Twan Kolkman

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat jullie de productiefouten eruit halen. Tot nu toe nog nooit een gezien en daarvoor Prijs ik jullie dan ook! Misschien een goedmakertje ten opzichte van mij zou fijn zijn. Dit is eerder een tip dan een klacht. Ik vind jullie sigaretten de beste en deze rook ik dan al jaren!

Met vriendelijke groeten

Twan Kolkman

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Twan kolkman