Klacht: Cadeaubon

op 08 oktober 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben uren bezig geweest om de code van mijn cadeaubon in te vullen. Bol.com vraagt een 19-cijferige code, maar niets op de bon correspondeert daar op dus kom ik niet verder.

Ik heb nu gewoon betaald. Als ik geholpen wordt om mijn bonnen in te wisselen, zou ik graag het geld terugontvangen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 oktober 2011 om 11:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 oktober 2011.

Uw cadeauboncodes zijn: xxxxxxxxx en xxxxxxxxx. U kunt deze cadeauboncodes kopieren en plakken in de invoerbalk.

Het inwisselen van een coupon of cadeaubon werkt als volgt:

1. Leg één of meerdere artikelen in uw winkelwagentje.
2. Klik op ‘Bestellen’.
3. Doorloop in het tabblad ‘Gegevens controleren’ de stappen 'Adresgegevens' en 'Verzendwijze & Cadeauservice' en klik dan op ‘Naar betalen’.
4. Selecteer bij 'Betalen' de gewenste betaalmethode.
5. Bij het veld ‘Bol.com cadeaubonnen, cadeaukaarten of coupon gebruiken’ vult u de coupon- of cadeauboncode in door deze te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Klik na elke ingevoerde code op 'Toevoegen'.
6. Rond de bestelling af door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

Raadpleeg voor gebruik altijd de coupon- of de cadeaubonvoorwaarden. Die vindt u onderaan op onze site bij Algemene Verkoopvoorwaarden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door chopinscherzo